Sipariş ve Teslimat

Siparişim ne zaman teslim edilir? Nasıl takip ederim?

Siparişlerinizin durumunu ve kargo takip numarasını, valise.com.tr’de "Üye Girişi" yaptıktan sonra "Hesabım" bölümünden "Siparişlerim" sekmesine tıklayarak takip edebilirsiniz. Üyelik olmadan alışveriş yaptıysanız, sipariş takip linkinden siparişi verirken kullandığınız e-posta adresi ve sipariş numarası ile sorgulama yapabilirsiniz. Eğer alışveriş sepetinizde birden fazla ürün bulunuyorsa, ürünler farklı mağazalardan temin edilebileceğinden siparişiniz birden fazla kargo ile gelebilir.

Sipariş Durum Bilgilendirmeleri

  • Ödeme Onaylandı: Ödemeniz onaylanmış olup, ürünleriniz en kısa sürede kargoya verilecektir.
  • Hazırlanıyor: Ürünlerinizin tedarik süreci başlamıştır.
  • Hazırlandı: Siparişiniz paketlenmiş ve kargoya verilmek üzere hazırdır.
  • Kargoya Verildi: Siparişiniz, tercih ettiğiniz kargo firmasına teslim edilmiştir.
  • Teslim Edildi: Siparişiniz belirtilen adrese teslim edilmiştir. Siparişinizin durumu ile ilgili detaylar, kayıtlı e-posta adresinize ve cep telefonunuza SMS olarak gönderilecektir.

Siparişimi İptal Etmek İstiyorum. Nasıl yapabilirim?

Siparişinizi, "Hesabım" > "Siparişlerim" bölümünden kargolanmak üzere hazırlanmaya başlanmadıysa (faturası kesilmediyse) iptal edebilirsiniz. Eğer siparişiniz işleme alındıysa, destek formunu doldurarak veya +90 546 196 51 05 numaralı çağrı merkezimizi arayarak iptal talebinde bulunabilirsiniz.

Siparişim Yanlış/Hasarlı Geldi. Ne yapmalıyım?

Sipariş paketinizin açılmamış olduğundan emin olun. Paketin hasar görmesi durumunda, ilgili kargo firmasına tutanak tutturmalısınız. Eğer pakette herhangi bir hasar yoksa, valise.com.tr’ye "Üye Girişi" yaptıktan sonra "Hesabım" bölümünden iade kodu oluşturarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

Anlaşmalı Kargo/Teslimat Şirketleri

Valise, Yurtiçi Kargo ile anlaşmalıdır.

Siparişim Başkasına Teslim Edilebilir mi?

Alıcının adreste olmaması durumunda, bir yakınına kimlik bilgileri kontrol edilerek teslimat yapılabilir.

Kargo Firması Adresime Teslimat Yapamazsa Ne Olur?

Kargo firması adresinize teslimat yapamazsa, kargonuzu şubeden almanızı talep edebilir. Eğer şubeden de teslim alamazsanız, kargonuz tarafımıza iade edilir. Yeniden sipariş vermeniz gerekecektir.

Sipariş Teslim Adresini Değiştirebilir miyim?

Siparişiniz "Hazırlanıyor" durumundaysa, teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Adres değişikliği için +90 546 196 51 05 numaralı çağrı merkezimize ulaşmalısınız.

Yurt Dışına Teslimat Yapıyor Musunuz?

Şu an için Valise üzerinden yurt dışına teslimat yapılmamaktadır.

Kargoya Verilen Siparişimin Durumunu Nasıl Görebilirim?

Siparişlerinizin tüm aşamasını "Siparişlerim" bölümünden takip edebilirsiniz. Kargo takibi için size e-posta ve SMS yoluyla gönderilecek kargo takip numarasını kullanabilirsiniz.

Siparişlerim Hangi Saatler Arasında Teslim Edilecek?

Siparişleriniz, kargo firmaları tarafından iş günlerinde 09:00 – 18:00 saatleri arasında teslim edilmektedir. Hafta sonu teslimat yapılmamaktadır.

Siparişi İptal Etmek İçin Ne Yapmalıyım?

Üye girişi yaptıktan sonra "Hesabım" > "Siparişlerim" kısmından iptal talebinde bulunabilirsiniz.